fredag 10 oktober 2008

konsert,angst och fest


Idag har jag då varit på Leonard Cohens konsert på Hartwall arenan, fan vad det var bra. Även om jag int ha lyssna så mycket på honom så digga jag det..

För en liten stund sen tittade jag på bilder på FB som min gamla klasskamrat eller ordet kamrat skall kanske inte med mera klass medlem.. Då jag gick i högstadiet hade jag en alldeles vidrig klass, jag tyckte inte om någon och de tyckte inte om mig. Då jag såg en bild från de klassrummet kom tankarna igen och det ända jag kan säga är att , fan vad det är bra att jag inte behöver sitta i det klassrummet än en gång till. Visserligen går jag i samma skolhus nu också men har inga timmar i de klassrummet iallafall tillsvidare. Så angst har man då fått uppleva i kväll / natt också.

Idag blir de väll men på ett sätt imorgon skall jag ha min 18 års fest. Jag fyller först den 3.11 men vi får rör remont den 27.10 så där för har jag den nu. Det kommer att bli jätte roligt!

Men tillbax till konserten, Leonard Cohen e som typ 72 år gammal men han hoppa omkring som en galning, de ända man kunde tänka på var att mormor eller farmor eller varför int morfar , aldrig skulle klara det.
Hur har ni haft det då?

Inga kommentarer: